Scénáristovi Rogue One se nelíbí, jak EA zachází se Star Wars značkou

novinka  57
Martin Šmíd, 21. 1. 2019 0:12
Před několika dny jsme se dozvěděli, že EA zrušila další připravovanou Star Wars hru, open world akční adventuru, kterou připravovalo studio EA Vancouver. Tato hra vznikala na základech dříve zrušené akce od Visceral Games. Nyní se k tomuto vyjádřil pro Kinda Funny Games scénárista filmu Rogue One: A Star Wars Story, Gary Whitta. Ten je samozřejmě znepokojen, jak EA nakládá se samotnou licencí, přičemž podle jeho slov tímto musí být znepokojen i samotný Disney. Tomu se třeba připravovaná lineární filmová akce od Visceral Games měla líbit. „Šlo prakticky svým pojetím o Star Wars Uncharted, z něhož jsem byl hodně nadšený. Společnost EA ovšem pořád tvrdila, že nechce vytvořit Star Wars Uncharted. No, možná by pomohlo, aby příště nenajali člověka, který stojí za Uncharted sérií, protože pak to vypadá, že vlastně ani nevíte, co chcete,“ říká, přičemž zrušení je podle něj škoda, zvláště když za ním stála jedna z nejlepších scénáristek ve videoherním průmyslu. Whitta se samozřejmě opřel i o obě Battlefront hry, kdy prvnímu dílu trestuhodně chyběla příběhová kampaň a obsah, přičemž ta druhá shořela na mikrotransakcích, které zvedly ze židle i vedení Disney. „Kdybych byl akcionářem EA, tak bych přímo zuřil. EA musela zaplatit jmění za desetiletou exkluzivní licenci,“ říká s tím, že zatím se investice nemohla vrátit a je otázka, jestli se vrátí, pokud to půjde tak, jak doposud.
Zdroj: playstationlifestyle.net

Star Wars Battlefront II

ps4xone
EA Games, DICE
Datum vydání hry:
17. 11. 2017
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře