Sakaguchi: Dneska se vývojáři soustředí hlavně na HD grafiku

novinka  15
Martin Šmíd, 8. 2. 2012 12:00
Hironobu Sakaguchi je herní designér, kterého vám jistě nemusíme představovat, protože se jakožto tvůrce Final Fantasy nesmazatelně zapsal do herní historie. Nyní si v posledním rozhovoru pro Iwata Asks trošinku postěžoval nad tím, že spousta herních vývojářů se soustředí převážně na co nejlepší grafiku, ale už zapomínají na další, mnohdy důležitější věci. „Myslím si, že HD obraz, který se stal v posledních letech standardem, je pro videohry až zbytečně detailní. Vývojáři totiž mají tendenci se soustředit převážně na kvalitní grafiku,“ řekl Sakaguchi. I z tohoto důvodu přestal pracovat na hrách pro Xbox 360 a pustil se na The Last Story, které vyjde tento měsíc na Nintendo Wii. „S The Last Story jsem se vrátil úplně na začátek a začal jsem se zabývat otázkou, co vlastně znamená vyprávět příběh. Samozřejmě jsem nezůstal jen u příběhu, ale zaměřil jsem se rovněž na další herní mechanismy,“ dodal Sakaguchi. Jak moc se The Last Story povedl, se dozvíme 24. února.
Zdroj: vg247

The Last Story

wii
Mistwalker, Nintendo
Datum vydání hry:
24. 2. 2012
Žánr:
RPG, Taktická
KARTA HRY
9/10

Komentáře