Remedy nefandí cross-gen vývoji her

novinka  81
Martin Šmíd, 23. 3. 2021 11:30
Studio Remedy se proslavilo řadou výborných akčních her jako Max Payne, Alan Wake nebo naposled Control. Thomas Puha, který má na starost komunikaci, se nyní rozpovídal o cross-gen vývoji her, jemuž rozhodně nefandí. „Kdykoliv jsme v bodě, kdy musíme vytvářet cross-gen hry, je to dost na prd. Musíte podporovat starou generaci a ujistit se, že hra tam bude fungovat. Až pak ji přenesete na next-gen, přičemž tým je limitovaný tím, co jste udělali roky předtím na předchozí generaci. Není realistické si myslet, že když hru vyjde pro next-gen, bude od základu pro nové konzole vytvořena od nuly. Nefunguje to tak. Není to ani možné, protože týmu odeberete zdroje pro vytváření,“ říká Thomas Puha z Remedy. Ten si je vědom, že hráči zatím nejsou nadšeni z vizuální stránky her pro nové konzole, no a za tím vidí právě cross-gen vývoj. Věří ovšem, že se to časem zlepší. „Budete ohromeni vizuální kvalitou her, které teprve přijdou a na kterých v současnosti pracujeme. Stačí se ostatně podívat na předchozí generace. Podívejte se na Modern Warfare. Nechápu, jak ta hra může vypadat na PS4 a Xbox One tak dobře. A stejně to bude i na současné generaci. Uvidíte obrovské zlepšení,“ dodal. Thomas Puha se vyjádřil i ke konzoli Xbox Series S, jejímž velkým fanouškem moc není. „Xbox Series S se moc neliší od předchozích generací, kde systém s nejnižšími specifikacemi nakonec diktoval, které věci budeme muset udělat, protože na něm musí hra běžet. Je velmi jednoduché říci, že stačí pouze snížit rozlišení a kvalitu textur, ale tak jednoduché to rozhodně není. Zní to dobře, ale každý engine je postavený jinak," říká a dodal, že pro menší studia, mezi nimiž je i Remedy, může být problém do budoucna optimalizovat hry pro více platforem.
Zdroj: wccftech.com

Control Ultimate Edition

ps5xsx
505 Games, Remedy
Datum vydání hry:
2. 2. 2021
KARTA HRY
9/10

Komentáře