Quantum Error nemá problém běžet na PS5 ve 4K při 60fps

novinka  211
Martin Šmíd, 16. 8. 2020 10:50
V týdnu novinář Jeff Grubb přišel s informací, že by vývojáři mohli mít problém s technologií AMD SmartShift, která je použita v konzoli PlayStation 5. Toho následně doplnil insider Dusk Golem, který napsal, že PlayStation 5 má problém s nativním 4K rozlišením, takže si vývojáři k dosažení 4K budou pomáhat skrze checkerboarding a dalšími technologiemi, přičemž vše označil slovem Fake 4K. Jenomže stačilo pár dní a Jeff Grubb na twitteru napsal, že zmínil jen jeden z možných problémů, který vývojáři mohou mít, ale sám zkušenosti s AMD SmartShift nemá. No a jeho insiderský kolega Dusk Golem dostal na fóru Resetera ban a byl mu odebrán status moderátora, protože ve výsledku nic o práci s konzolí PlayStation 5 nevěděl a jen se snažil srovnat síly po několika negativních zprávách o konzoli Xbox Series X. Dusk Golem měl mít údajně jen informace o velmi rané verzi hry Resident Evil 8 a následně těžil z toho, že se jeho prvotní informace potvrdily. Každopádně nyní se k situaci vyjádřili i vývojáři ze studia TeamKill Media, kteří pracují na akční hře Quantum Error pro PlayStation 5. Na twitteru napsali, že ta jim v současnosti na devkitu konzole PlayStation 5 běží v neoptimalizovaném stavu v rozlišení 4K při 65-70fps. Věří tak, že finální verze nebude mít problém běžet ve 4K s uzamčením na 60fps s podporou ray-tracingu. Pokud jste neviděli poslední trailer na akci Quantum Error, můžete se podívat níže v novince. Datum vydání zatím nemáme, ale vývojáři dříve řekli, že se budou snažit, aby hra mohla vyjít už na launch konzole PlayStation 5.

Poslední trailer na akci Quantum Error

Dusk Golem skončil jako moderátor na fóru Resetera, protože měl informace jen o rané verzi hry Resident EVil Village. 

Zdroj: null

Komentáře