Kde je limit Xboxu 360?

novinka  70
Petr Strecker, 16. 4. 2009 16:37
Všechno má nějaký svůj limit. Pokud zanedbáme fyziku, alkoholický limit, dostaneme se třeba k otázce výkonnosti moderních herních konzol. Vývojáři se v dnešní době přou navzájem mezi sebou, kdo dokáže využít výkon dané konzole na maximum, z čehož pak padají závěry, ze kterých zůstává hlava stát. Přiznejme si, žádná z herních konzol poslední generace ještě nenašla svůj vrchol, pokud se zaměříme čistě na technickou stránku věci. Rod Fergusson, výkonný producent hry Gears of War 2 dodal, že Xbox 360 stále nenašel svůj výkonový vrchol, jak mnoho vývojářů prohlašuje již nyní. A přiznejme si, vývojáři, kteří pracují na GoW tohle budou vědět opravdu dobře. K čemu je všechen ten super silný HW, když není software, který by ho využil? Jako příklad dodal právě Unreal Engine, který se za poslední léta udělal obrovský krok kupředu a v budoucnosti má opravdu mnoho šancí jak se vyvíjet a nejen na Xbox 360. Zelenobílá konzole tu s námi bude ještě nějaký čas, ať už se vám to líbí nebo ne. Současný výběr výtečných titulů tomu nasvědčuje více než jasně.
Zdroj: VG247

Gears of War 2

x360
Microsoft Game Studios, Epic Games
Datum vydání hry:
7. 11. 2008
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře