Hra Skull & Bones se má nacházet v aplha stavu, vývoj měl být postihnut toxickým prostředím i nedostatečnou vizí

novinka  25
Martin Šmíd, 20. 7. 2021 17:52
Je tomu už poměrně dlouho, co byla oznámena pirátská hra Skull & Bones. Ta svůj život začala v roce 2013 jako multiplayerové rozšíření pro Assassin’s Creed IV: Black Flag, aby se z ní následně stal MMO spin-off s pracovním názvem Black Flag Infinite. Až později hra byla přejmenována na Skull & Bones. Pod tímto názvem ji známe, ale ačkoliv byla oznámena před řadou let, stále o ní moc informací nemáme, za což mohou neustálé restarty vývoje, které potvrdilo několik herních novinářů a ostatně je přiznali i sami vývojáři. Kotaku nyní přineslo článek, v němž se vývoji hry věnuje. Ta by měla být po osmi letech konečně v Alpha fázi, přičemž rozpočet se vyšplhal na 120 milionů dolarů a nadále roste, protože Ubisoft neustále hře přiděluje další vývojáře, aby se zabránilo dalšímu odkladu. „Hra Skull & Bones nikdy neměla jasnou kreativní vizi. Vývoj trpěl i tím, že hodně manažerů v rámci týmu bojovalo o moc, což zapříčinilo každoroční restarty vývoje. Ani po letech se nepodařilo vyřešit základní otázky týkající se designu, a to i přesto, že ambice této hry, která je koncipována jako živá služba, neustále rostou v pařížské centrále," stojí ve článku Kotaku.
Zdroj: kotaku

Komentáře