Her Tomb Raider a Rise of the Tomb Raider se prodalo dohromady 18 milionů kopií

novinka  31
Martin Šmíd, 27. 11. 2017 18:14
Generální ředitel společnosti Square Enix, Yosuke Matsuda, se v posledním rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz rozpovídal o značce Tomb Raider, kterou považuje do budoucna za velmi důležitou. Zmínil, že prvního dílu restartovaného Tomb Raidera od studia Crystal Dynamics se prodalo do dnešního dne 11 milionů kopií. Druhý Rise of the Tomb Raider je pochopitelně na trhu kratší dobu, ale i tak se ho stihlo prodat 7 milionů kopií, přičemž nejlépe se mu vedlo na konzoli PlayStation 4. Tedy na platformě, na níž vyšel až úplně naposledy, ale na druhou stranu v edici s novým obsahem. Kdy se dočkáme oznámení dalšího dílu, o němž se už nějakou dobu spekuluje – měl by se jmenovat Shadow of the Tomb Raider, zatím Yosuke Matsuda neprozradil. Dříve ovšem komunitní manažerka řekla, že by se tak mělo stát později v letošním roce. Pokud tomu tak bude, už moc možností Square Enixu nezbývá. Může se tak stát jedině na akci PlayStation Experience, kde by to i vzhledem k velkému množství fanoušků na Playstationu dávalo smysl, nebo během The Game Awards.
Zdroj: GamesIndustry.biz

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

ps4xonepsvr
Square Enix, Crystal Dynamics
Datum vydání hry:
11. 10. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře