Gears 5

recenze  153
Martin Šmíd, 4. 9. 2019 15:01
Troufám si tvrdit, že Gears od War byla jedna z nejlepších nových značek, jakou nám přinesla předchozí konzolová generace. S příchodem nové konzolové generace se ale studio Epic Games rozhodlo, že se bude soustředit na jiné projekty, a i proto udělalo fanouškům radost oznámení, že veškerá práva na Gears of War získal Microsoft. Ten hned značku svěřil svému first-party týmu Black Tusk Studios, který se následně už pod vedením Roda Fergussona přejmenoval na The Coalition. To mělo značit jediné. Studio se bude zaměřovat pouze na sérii Gears of War. Následně jsme se dočkali remasteru prvního dílu a hlavně tedy regulérního čtvrtého pokračování. To nebylo špatné, vývojářům se podařilo zachovat ducha série, ale mnozí už i upozorňovali a poukazovali na to, že série přešlapuje dost na místě a je třeba udělat do budoucna velké změny, aby dokázala oslovit i nové hráče. Já jsem si třeba Gears of War 4 užil, ale také jsem se přistihl u toho, že hrát popáté to samé už nemá takové kouzlo jako před lety. Naštěstí si to uvědomili i vývojáři a už když začali připravovat pátý díl, k němuž události toho čtvrtého jasně vedou, rozhodli se udělat velké změny. Ať už ve hře samotné, tak třeba v názvu, který má odrážet novou éru série. Do budoucna už tak nebudeme říkat, že vychází nový Gears of War, ale pouze Gears. Jak snaha o nový začátek série dopadla, se dočtete nyní v mé recenzi.

Recenzovaná verze: Xbox One X

V Gears 5 se vracíme zpět na planetu Sera. Posledních 25 let na ní byl klid, protože Locusti byli poraženi ve velké válce, ale to se změnilo, když se na scénu začal drát zcela nový, ještě nebezpečnější protivník a rozpoutal obrovské peklo. Staří i noví hrdinové tak museli znovu popadnout brnění a vytáhnout do boje. Marcus Fenix, hrdina původní trilogie, pořád hraje velkou roli v tomto novém příběhu, ale do popředí se dostala hlavně mladší generace. Minule to byl JD Fenix, jehož jsem si ale popravdě moc neoblíbil, protože mu scházelo potřebné charisma jeho otce a mnohdy spíše působil otravným dojmem. Chvilkami jsem si říkal, že hlavní roli dostal tak trochu kvůli svému jménu, a asi na tom i něco bylo. Možná i proto neměli vývojáři problém ho nyní odsunout na vedlejší kolej a do hlavní role Gears 5 obsadit nového hrdinu, tedy hrdinku, kterou se stala Kait Diaz. Sympatická dívka, které v minulém díle zemřela matka. Po ní získala záhadný náhrdelník. Ten ji donutí, aby začala pátrat více po své minulosti, protože jak se ukazuje, může být klíček k záchraně Sery.

Příběh Gears 5 přímo navazuje na události předchozího dílu, přičemž pokud jste ho nehráli nebo už zapomněli, co se v něm odehrálo, vývojáři vám vše připomenou hned na začátku několikaminutovým videem. To je jistě fajn, nemusíte tak nic googlit nebo vyhledávat. Tím, že Gears 5 nemá začátek, chytne hned solidní tempo a vrhá vás do víru války. Příběh, ačkoliv není nějak originální a jeho motiv se v rámci série neustále opakuje, rozhodně fanoušky neurazí. Točí se kolem minulosti Kait i záchrany Sery, kdy se hrdinové pokouší zničit protivníka novou silnou zbraní. Navíc je podpořen solidním scénářem, má spoustu nečekaných zvratů, šokujících scén i dobře napsané jednotlivé postavy. Kait jsem si zamiloval už minule a nyní jen potvrdila, že může být pro sérii budoucností, daleko větší než třeba JD. Marcus zde funguje spíše jako mentor, který jako jeden z mála umí používat kromě Lanceru i mozek. No a také se odhalí motivy dalších postav, jejichž vývoj je jasně patrný a hře velmi dobře prospívá. 

Více ale o příběhu nechci prozrazovat, protože bych vás připravil o nejedno překvapení a velké finále, které ale jen odkazuje na další roky čekání, protože jak určitě víte, vývojáři vše od začátku plánují jako novou trilogii. Než se posunu dále, trochu si v tomto odstavci povzdechnu nad nepřítomností české lokalizace, kterou série dříve na konzoli Xbox 360 nabízela. Chápu, že není možné překládat každou hru, ale u tak zásadní velké hry by měla být lokalizace samozřejmostí.

Je Gears 5 open-world RPG hrou?

Ačkoliv vývojáři slibovali, že kampaň dozná hromady změn a novinek, nemusejí se fanoušci bát, že by přišli o to, co Gears of War sérii proslavilo po celém světě. Tedy rychlou akci s uřezanými končetinami a hektolitry krve, které cákají v každé scéně. Na hře Gears 5 je jasně vidět DNA série, na níž se stále staví, ale vývojáři se jí pokusili obohatit o další herní prvky a mechanismy. O nich před vydáním moc nemluvili. To považuji za velmi chytrý tah. Fanoušci jsou pochopitelně na jakékoliv změny alergičtí a hádat se s nimi na fórech, proč bylo rozhodnuto tak nebo onak, není moc dobrá cesta. Vývojáři z Respawnu, Bungie a další by mohli vyprávět. Lepší je tak naservírovat jim finální produkt, kde do sebe krásně všechno zapadá a osvědčenou hratelnost obohacuje o další vrstvu či vrstvy.

Když jsem znovu popadl Lancer, což netrvá moc dlouho, a mohl s ním říznout do protivníka, pochopil jsem, že základ se ani trochu nezměnil a pořád jsem si tak mohl užívat výborné střety s protivníky, postavené na taktice a dobře zpracovaném krycím systému, obohacený nově o plynulejší pohyb postavy. Zbraní, které můžete během soubojů používat, je opět velké množství, nové a nové kousky se válejí všude na zemi, takže je možné je různě měnit. Kdo ale hrál někdy nějaký Gears of War, tak určitě bude souhlasit, že Lancer je jen jeden, ale kromě třeba brokovnice Gnasher jsem si oblíbil i různé pušky na větší vzdálenost. Zbraně pak můžete testovat na velmi rozmanitých protivnících. Od minula přibilo několik nových druhů a sem tam vyskočí i nějaký ten menší boss nebo přímo velký boss. Tito protivníci se pak od řadových liší tak, že mají nad sebou ukazatel života, jako mají nepřátelé v RPG hrách, což je jedna z menších, spíše vizuálních novinek. Tu jsem popravdě uvítal a nijak mi nevadila. Neměl jsem tedy důvod ji v nastavení vypnout. 

Protivníci mají solidní umělou inteligenci, jsou přesní a čím mi doslova pili krev, tak svojí velkou aktivitou, pokud jde o zvednutí plazícího kolegy. Hned se totiž k němu vrhají i za cenu vlastního obětování a než jsem byl kolikrát schopen zasadit poslední ránu, zase stál s plným životem na nohou. Kolikrát jsem pak nadával, což je umocněno i v Hordě, Escape nebo multiplayeru, když si ho dáte proti umělé inteligenci, protože tam se protivníci zvedají takovou rychlostí, že to až pěkné není. V příběhové části mi toto ještě zase tak moc nevadilo, ale třeba v multiplayeru nebo Hordě či Escape režimu by mělo zvedání trvat o něco déle.

Když už jsem u střetů s protivníky, nyní máte více možností, jak je likvidovat. Můžete pořád chodit do přímého střetu. Ty tvoří drtivou většinu hry. Jsou ovšem pasáže, kdy se vyplatí protivníky likvidovat pěkně potichu, pro což vývojáři přidali nové chvaty. Můžete tak protivníka zlikvidovat klasickým přiblížením, případně přes překážku. Stealth asi nebude tím, co bude většina hráčů preferovat, ale jde příjemný prvek, který do hry dobře zapadá. 

Že vývojáři chtěli obohatit Gears 5 o RPG prvky je viditelné už od začátku. Šli přitom na vše velmi rozumně a tak nečekejte, že Kait má strom dovedností, v němž si budete odemykat nové a nové perky, zvyšujete zdraví a tak podobně. Jako RPG prvek tu totiž slouží robot Jack, který se objevoval už v předchozích dílech, ale v Gears 5 zastává doposud největší a nejdůležitější roli. Je prakticky plnohodnotným členem týmu, jenž vás bude po celou dobu hry doprovázet, a jeho důležitost je i vidět na tom, že je možné za něj hrát. Kooperace (online nebo offline skrze split-screen) totiž není jen pro dva hráče, ale pro tři, kdy ten třetí se chopí právě Jacka. Toho se může chopit i třeba občasný hráč nebo vaše přítelkyně, kterou už omrzelo jen sledovat, jak hrajete. Může se nyní dobře bavit s vámi.

Zpět ale k RPG prvkům. Jack umí na začátku jen otevírat dveře, to mu ostatně vždy šlo velmi dobře, ale následně ho budete vylepšovat o nové schopnosti, které vám budou pomáhat hlavně v boji s protivníky. Jack jim umí uštědřit elektrický výboj nebo mu můžete dávat jednoduše povely skrze Y. Je možné ho tak posílat omráčit protivníky, případně pro náboje, zvedat padlé spoluhráče a to je jen začátek. Postupně se naučí dělat štít, zneviditelnit vás nebo pokládat minu s elektrickými výboji, přičemž jednotlivé schopnosti můžete dále vylepšovat za nalezené součástky. To vás pak nutí, abyste prostředí více prozkoumávali. Sice se vracejí i klasické sběratelské předměty, některé vám prozradí více o současné situaci, ale máte tu i onen další důvod, abyste prostředí důkladněji prozkoumávali a nic nevynechali. Jack je tedy nově nejen důležitým členem týmu, ale i novou výbornou mechanikou, která obohacuje hratelnost o nové možnosti, což se mi popravdě hodně líbí. Navíc touto mechanikou vývojáři skvěle do hry zakomponovali i menší RPG prvky, aby vše působilo moderněji.

Začátek hry je čistě lineární a možná v tu chvíli nikoho ani na moment nenapadne, že by se na tomto mělo něco výrazně změnit. I proto bylo pro mě velkým šokem, když jsem se dostal do druhé a třetí kapitoly, protože v tu chvíli dojde k obrovské změně, v rámci série naprosto nevídané. Gears 5 totiž není ve druhé a třetí kapitole striktně lineární akcí, ale tyto kapitoly před vámi otevřou svět, který můžete prozkoumávat. Nejde o obrovský svět jaký má třeba Assassin’s Creed nebo Red Dead Redemption 2, ale spíše o takový menší open-world ve stylu posledního God of War. Pořád můžete jít jen hlavní příběhové mise, které jsou lineárnějšího ražení a ve stylu předchozích dílů. Otevřený svět ale přímo láká, abyste ho prozkoumávali, hledali skrytá místa a plnili i vůbec poprvé vedlejší mise. Ty jsou postaveny na DNA série Gears of War, takže v nich dojde hlavně na další střety s protivníky, případně průzkum, ale jsou zábavné a za jejich splnění získáte ultimátní upgrady pro Jacka, které se vždy hodí. Hlavně pokud hrajete na vyšší obtížnost. 

Musím se přiznat, že tento design se mi hodně líbí, protože do zajeté série vnáší svěží vítr, jenž nijak nenarušuje zavedené pořádky, ale citlivě je obohacuje o nové možnosti. Komu by se tato novinka nelíbila a chtěl by Gears 5 hrát jako předchozí díly, pořád má tu možnost, protože otevřený svět je zde příjemným bonusem pro hráče, kteří mají takové hry rádi. Protože se druhá a třetí kapitola odehrává na obrovských mapách, máte možnost ovládat speciální vozidlo Skiff. Jde o takové vznášedlo s lyžemi, jehož ovládání je čistě arkádové, ale je zábava s ním jezdit po světě a objevovat nové mise. A vlastně mi i díky tomu nevadilo, že tu není rychlé cestování po mapě, protože jízdu na Skiffu jsem si po celou dobu užíval.

Vývojáři z The Coalition od začátku tvrdili, že vytváří doposud největší příběhovou kampaň, jaká se kdy v sérii Gears objevila. Nelhali. Úrovně s parádním designem jsou obrovské a otevřený svět dodává sérii potřebnou novou šťávu a zřejmě i udávají směr, jakým se bude série Gears ubírat. Svět i jednotlivé úrovně jsem se snažil během prvního hraní maximálně vytěžit, aby mi nic neuniklo, a tak se můj herní čas na střední obtížnost vyšplhal na nějakých 17 hodin. To není vůbec špatné a pravděpodobně se i jedná o nejdelší Gears, jaký jsem zatím hrál. Znovuhratelnost je jako u předchozích dílů a všech podobných hrách spíše průměrná, protože během prvního hraní máte možnost vidět vše. Opakovat můžete ale na vyšší obtížnosti, případně abyste vysbírali všechny upgrady či sběratelské předměty.

Dva velké kooperativní režimy

Příběhová kampaň je asi to první, do čeho se každý pustí, když si Gears 5 stáhne nebo přinese domů z obchodu. Po jejím dohrání by byla ale škoda hru vypnout, protože nabízí hromadu dalšího obsahu, do něhož se můžete pustit s kamarády nebo náhodnými hráči. Vývojáři připravili hned dva velké kooperativní režimy. Prvním je Horda. Tento režim si získal v minulých dílech obrovskou oblibu mezi fanoušky. Princip v něm zůstal stejný, takže se musíte s dalšími čtyřmi kamarády prostřílet 50 vlnami zákeřných řadových nepřátel i bossů. Vývojáři ale připravili do tohoto režimu i hromadu novinek a změn, na které bude nutné si pár hodin zvykat. Někdy jde totiž i o velký zásah do herních mechanismů. Na začátku se sluší ale napsat, že Horda v Gears 5 obsahuje v základu hned 12 menších map, které jsou ale skvěle navržené a pro podobné radovánky se skvěle hodí, ačkoliv jsou primárně navržené pro klasickou multiplayerovou část. Vývojáři hodlají časem jejich počet rozšiřovat.

Nyní už ale k samotnému režimu, v němž nyní hraje velmi důležitou roli to, jakou postavu si na začátku zvolíte. Každá postava se totiž nově neliší pouze vzhledem, ale i zbraněmi, speciálními vlastnostmi a rolí v týmu. Marcus Fenix je dobrý tank, který dobře zachází s Lancerem, umí dávat na zem zátarasy a boostovat svoji palebnou sílu. Jeho role je ale pouze jako hlavní kat nepřátel. Abyste mohli pokládat na zem kulometné věže a další důležité předměty, musíte zvolit roli inženýra, a tak bych mohl pokračovat. Dobře poskládaný tým je nyní klíčem k úspěchu, navíc díky specifickým rolím je nově Horda režim daleko týmovější a nabízí více strategií, jak se s nepřáteli vypořádat.

Nejde ale o jedinou novinku, protože důležitou součástí jsou i RPG elementy. Ty se už lehce objevují v kampani, ale Horda na nich vyloženě staví. To poznáte už po pár vteřinách, protože každý nepřítel má nad sebou ukazatel zdraví a když do něj střílíte, vždy vidíte, jaké poškození mu dáváte. To je dáno tím, že za nastřádanou měnu si nekupujete jen náboje, případně různé stroje na bojiště, ale také si vylepšujete samotnou postavu, aby měla více zdraví, dávala větší poškození vybranou zbraní a tak dále. Pokud tedy nehrajete za inženýra. Ten peníze utrácí hlavně za techniku. Jak budete hrát za své oblíbené postavy, postupně budou levelovat, díky čemuž je možné jim přidělit speciální karty s pasivními vlastnostmi, které pomohou v dalších rozehraných hrách.

Výše zmíněné novinky se nemusejí každému na začátku líbit, ale jde o další evoluci režimu, s níž jsem spokojený. Jednotlivé změny jsou totiž zakomponovány s citem a nijak nenarušují onen akční základ. Jen dávají více možností, jak s protivníky zatočit, a jak vůbec hrát. Jak už jsem ale zmínil, horda není jediným režimem určený pro kooperaci. Gears 5 totiž přichází i se zcela novým režimem Escape, který byl oznámen letos na E3. Popravdě jsem mu nevěnoval při oznámení moc velkou pozornost, a nyní po zahrání i mohu konstatovat, že jde o nejméně lákavou část z celého balíčku. Režim Escape možná vypadal na papíře dobře, ale ve výsledku mu chybí větší hloubka a nějaký důvod k opakování.

Pokud nevíte, o co se jedná, tak jde o kooperativní režim pro tři hráče, kde jsou hrdinové s několika unikátními schopnostmi uneseni do hnízda nepřátel. Z něj musíte uniknout, což není zase tak lehké. Na rozdíl od Hordy nebo kampaně jde o hodně velký survival, protože na začátku máte jen pistoli, následně sice dostanete lepší zbraně, ale musíte pečlivě zvažovat vystřelení každého náboje. Aby toho nebylo málo, v patách vám je jedovatý mrak, takže se nemůžete ani zdržovat s nějakým důkladnějším prozkoumáváním. Escape v současnosti nabízí 6 vývojáři vytvořených map. Ty jsou si ale dost podobné, a popravdě mi chyběla u tohoto režimu nějaká větší motivace pro opakované hraní. Nepřijde mi nějak extra zábavný a na delší hraní. Rád jsem si zahrál jednotlivé mapy, jde v rámci Gears série o něco nového, ale že bych byl z Escape režimu nějak nadšený, to se říci nedá. Raději dám přednost ostatním režimům. 

Než se vrhnu na poslední velkou část Gears 5, musím se ještě zastavit u editoru map, díky němuž je možné do Escape režimu vytvářet vlastní jedinečné mapy a následně je hrát s kamarády. Do budoucna se počítá s tím, že editor bude možné používat i pro vytváření map do klasického multiplayeru a Hordy, takže má velký potenciál. V současnosti je ale možné pouze vytvářet mapy do režimu Escape. Editor počítá s tím, že ho budou používat hráči, kteří nemají s vývojem moc velké zkušenosti, a proto je maximálně zjednodušen. Ve výsledku můžete mapu složit z různých předpřipravených místností nebo chodeb, dát začátek a konec, případně určit rozmístění nepřátel, a to je vše. Vzhledem k tomu, že jednotlivé místnosti a chodby jsou předpřipravené vývojáři a moc jich ani není, nemyslím si, že budou hráči hojně vytvářet nové mapy. 

Krvavá lázeň pro více hráčů

Po kampani možná největší částí je pak multiplayer s označením Versus, který si v minulých dílech získal mezi hráči velkou oblibu pro svoji rychlou a hlavně krvavou akci, během níž se nešetří kolikrát brutálními výjevy, utrženými končetinami nebo rozdupanými hlavami. A rovnou mohu říci, že v Gears 5 fanoušky v tomto rozhodně nezklame, ba co více, uspokojí je mírou vrchovatou. Vývojáři se totiž rozhodli stavět na osvědčených základech předchozích dílů, ale ty lehce vylepšili a vyladili, výsledkem čehož je dle mého doposud nejlepší a nejrozmanitější multiplayerová část, jakou kdy série Gears nabídla. Ta podporuje už od svého začátku cross-play mezi konzolemi Xbox One a PC, takže by měla být dostatečně velká komunita, abyste nečekali v lobby příliš dlouho. Matchmaking ale před vydáním moc nefungoval z pochopitelných důvodů, ale není důvod nevěřit, že bude fungovat minimálně stejně dobře, jako v předchozích dílech. 

Kdo si oblíbil multiplayerovou část předchozích dílů a jakýchkoliv novinek se děsí, může se uklidnit. Pořád je tu přítomen klasický režim, jenž se hraje podobně jako v minulosti. Postavy jsou si tedy rovny a na mapách následně sbírají lepší zbraně. Vrací se tady i všechny oblíbené herní módy jako Team Deathmatch, Escalation, Guardian, King of the Hill, Warzone nebo Execution, které jsou hodně založené na týmovém hraní a sehranosti hráčů v týmu. Hlavně pokud hrajete hodnocené zápasy, kde vám to dává protivníky na základě vašeho skillu. Tam už tým kamarádů potřebujete, hry jsou napínavé, ale zase za ně máte exkluzivní týdenní odměny. Jednotlivé módy si můžete zahrát hned na dvanácti spíše menších mapách, jenž jsou skvěle navržené a snadno zapamatovatelné. To je vždy velké plus, když si mapu u multiplayerové hry zapamatujete na první zahrání a moc dlouho v nich nebloudíte. 

Největší novinkou multiplayerové části je nový Arcade režim, pro který se nechali vývojáři ze studia The Coalition inspirovat u dnes oblíbených týmových her jako Overwatch či Apex Legends. To znamená, že každý hrdina z nabídky má svoji unikátní schopnost i zbraně, s nimiž vstupuje na bojiště. Pokud se vám s ním daří, získává za každé zabití body. Za ty je následně možné nakupovat lepší palné zbraně nebo granáty. To je zajímavé oživení multiplayerové části, musím říci, že jsem si hraní Arcade režimu hodně oblíbil a dával mu během testování přednost. Díky řadě jedinečných postav (můžete je během zápasu měnit) i zbraním nabízí rozmanitější hratelnost, v níž můžete lépe taktizovat a vymýšlet i více strategií, jak protivníka porazit. 

V recenzi musím zmínit i mikrotransakce. Ty se dnes objevují v téměř každé velké hře za plnou cenu a Gears 5 není výjimka. Jsem rád, že vývojáři upustili od loot boxů, kde nevíte, co vám za vaše peníze spadne. Místo nich kosmetické předměty nakupujete přímo. Mikrotransakce v Gears 5 jsou zakomponovány citlivě, nijak nevyrušují a můžete skrze ně dále vývojáře podpořit. Skrze ně hodlají totiž financovat další dodatečný obsah, který má být zdarma. To se hodí hlavně u multiplayerových map, protože komunita tak nebude roztříštěna, jako tomu tak bylo třeba u Call of Duty a jiných her. 

Vývojáři ze studia The Coalition dělají vše, co je v jejich silách, aby byl Gears 5 populární nejen na eSport scéně, ale také ho hráli i normální hráči každý den. Proto připravili nový systém odměn, který můžete znát z jiných her. Každý týden budete dostávat speciální výzvy pro Versus a další režimy, za jejichž plnění si budete moci odemknout řadu exkluzivních kosmetických doplňků. Výše jsem zmínil, že hra obsahuje mikrotransakce, ale nemusíte se takto bát, že by další skiny pro postavy nebo zbraně byly pouze za peníze. Můžete si hodně věcí odemknout hraním. Tento týden tam je třeba nádherný exotický skin pro Gnasher, který určitě budu chtít získat. 

4K/60fps

Pro Gears 5 se vývojáři z The Coalition opět rozhodli využít engine Unreal 4, který je sérií spjat už od prvního dílu. Hned na první pohled patrné, že s ním mají velké zkušenosti a dokážou z něj vyždímat to nejlepší. Gears 5 vypadá na konzoli Xbox One X naprosto parádně, ať už se budete nacházet kdekoliv. Postavy jsou maximálně detailní a mají velmi solidní animace, potěší i prostředí se spoustou detailů, skvělým nasvícením a dech budou brát parádní efekty, s nimiž se rozhodně nešetří. Na konzoli Xbox One X pak hra běží v rozlišení 4K, ale nejdůležitější je, že se snaží ve všech režimech udržet stabilních 60 fps. Zatímco v Hordě nebo multiplayeru se povedlo udržet plynulost prakticky po celý čas, v kampani občas dojde k viditelnému zpomalení, hlavně během filmečků. I tak je ale nutné vývojáře za optimalizaci pochválit, protože udržet vysokou vizuální kvalitu při 60 fps muselo dát hodně práce i na v současnosti nejvýkonnější konzoli, ale výsledek je velmi dobrý a potěší všechny fanoušky. Stejně tak jako kvalitní hudební doprovod či skvělé ozvučení. 

Od první minuty je vidět, že do vývoje Gears 5 šli vývojáři s maximálním nasazením a velkým rizikem, protože se rozhodli zajetou sérii oživit spoustou velkých novinek. Povedlo se, protože Gears 5 je parádní blockbuster a jedna z nejlepších her, jakou nám Microsoft tuto konzolovou generaci přinesl. Příběhová kampaň s několika zajímavými oživeními je po sérii velkým krokem kupředu, ale za pozornost stojí i značně vylepšená Horda či velmi zábavný multiplayer, který si určitě získá hodně hráčů pro svoji rychlou krvavou akci. Škoda jen slabšího Escape režimu, jemuž jsem na chuť moc nepřišel. I tak je ale Gears 5 skvělý balíček pro fanoušky série, u něhož se budou bavit nejen jeden víkend, ale klidně několik týdnů nebo měsíců. 

Gears 5

xonexsx
Microsoft Game Studios, The Coalition
Datum vydání hry:
10. 9. 2019
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře