Gameplay trailer na FIFA 20

novinka  19
Martin Šmíd, 19. 7. 2019 14:08
EA zatím prezentuje nový ročník fotbalové hry FIFA 20 hlavně ve spojení s pouličním fotbálkem Volta. Je ale jasné, že řady novinek dozná i hlavní klasická část. Dnes tu máme první gameplay trailer, který se na ukázku novinek zaměřuje, podívat se na něj můžete níže v novince, kde přikládáme i oficiální popisek novinek od vývojářů.

Rozhodující momenty
Rozhodující momenty vám dávají větší kontrolu nad okamžiky, které určují výsledek zápasu. Na klíčové fáze každého utkání tak budete mít zvýšený vliv, ať už jde o vyrovnané zakončení na útočné třetině hřiště, kontrolované obranné zákroky v defenzívě, nový driblink do stran, nebo vylepšené zahrávání standardních situací.

  • Driblink do stran: Nový prvek driblinku do stran přidává útočným možnostem další rozměr, když vám umožňuje pohybovat se s větší hbitostí než kdy předtím. Přinuťte soupeře, ať vám skočí na špek, než ho překonáte pomocí rychlosti nebo techniky.
  • Kontrolované obranné zákroky: S využitím systému aktivního zpracování míče přidává uživatelem kontrolované bránění do hry celou škálu nových animací zákroků vstoje i skluzů. Čím čistější zákrok, tím vyšší pravděpodobnost, že nedojde ke ztrátě míče.
  • Upravené standardní situace: Upravený systém nabídne větší možnosti při zahrávání přímých volných kopů a penalt. Premiéru si odbydou mechaniky kladoucí větší důraz na dovednosti, které hráčům přinesou větší odměnu.
  • Vyrovnané zakončení: Přepracování základů střelby zajistí větší konzistentnost a přesná zakončení. K vidění tak budou věrohodnější střely, které odmění uživatele za realistická zakončení. V obtížnějších situacích, jako jsou střely z voleje po centrech, se budou muset hráči rozhodnout, zda potenciální odměna vyváží riziko neúspěšného zakončení.

Fyzika míče
Nový systém fyziky míče zlepšuje úroveň realismu ve FIFA 20 prostřednictvím nových trajektorií střel, realističtějších interakcí při obranných zákrocích a fyzikou ovlivněného chování.

  • Upravený systém pohybu: Přepracovaný systém pohybu představí autentičtější odrazy míče a jeho zakroucení, které přispějí k vylepšení realističnosti tohoto prvku. Celý zážitek ze hry tak bude o další stupeň lepší.
  • Nové trajektorie střel: S novým systémem pohybu míče také přichází celá škála realistických trajektorií střel, od nebezpečně padajících střel po střely „plavající“ ve vzduchu.

Autentický průběh zápasu
Prostřednictvím prvku Autentický průběh zápasu je kladen větší důraz na hru ze strany uživatele, a to tím, že fotbalisté řízení umělou inteligencí budou mít lepší povědomí o čase, prostoru a pozici hráče na hřišti. K tomu také dopomohou nové dynamické situace jeden na jednoho, vylepšené bránění ze strany fotbalistů řízených hrou a přirozený pohyb hráčů.

  • Dynamické situace jeden na jednoho: Vylepšený průběh zápasu, jehož tempo kopíruje nejlepší ligové soutěže světa, přinese více situací jeden na jednoho s důrazem kladeným na uživatelem ovládané rozhodující momenty.
  • Bránění ze strany hráčů řízených hrou: Přepracovaný systém poziční hry a obranných zákroků umožní fotbalistům řízeným hrou lépe reagovat na chování uživatele. UI nabídne rozumnou defenzivní podporu, čímž ještě znásobí výhody bránění ze strany uživatele.
  • Přirozený pohyb hráče: Díky inovacím v oblasti aktivního pohybu a poziční hry se fotbalisté řízení hrou pohybují přirozeněji a klidnějším dojmem, než tomu bylo doposud, což vylepšuje již tak realistický fotbalový pohyb všech hráčů na hřišti.

Zdroj: Tisková zpráva

FIFA 20

ps4xonensw
EA Games, EA Sports
Datum vydání hry:
28. 9. 2019
Žánr:
Sport
KARTA HRY
7/10

Komentáře