Dantes Inferno v konstantních 60 FPS

novinka  7
Petr Strecker, 14. 12. 2009 13:33
Nedávno vydané demo akční rubačky Dante’s Inferno potvrzuje fakt, že EA se opravdu daří. Názory hráčů jsou veskrze kvalitní a hru navíc podtrhuje i originální příběh, dle původní knižní předlohy. Tentokrát na chvilku odskočíme od boha, a přistoupíme k oltáři serveru Digital Foundry, který měl možnost demoverzi také otestovat, přičemž se zaměřil zejména na technickou stránku hry. Lidé u Visceral Games na hře velice zapracovali a ta tak běží v neustálých 60 snímcích za vteřinu, přičemž toto snímkování nepatrně kleslo jen u dvou snímků z celkových 25 tisíc, které měli šanci v DF otestovat, což je úctyhodné číslo. Střihové sekvence poté běží v 30 FPS, což bohatě stačí. Nezbývá než doufat, že bude stejná píle přenesená i do celkové hry. Ačkoliv snímkování jen stěží ovlivní celkový dojem ze hry, je vidět, že když se chce, tak to jde. Tuto hru pořizuje 9 z 10 věřících.
Zdroj: VG247

Dantes Inferno

ps3x360
Electronic Arts, Visceral Games
Datum vydání hry:
9. 2. 2010
KARTA HRY
8/10

Komentáře