Arkane Studios: Více paměti u next-gen konzolí je skvělé rozhodnutí

novinka  14
Martin Šmíd, 11. 3. 2013 10:30
Když byla oznámena konzole Playstation 4, vývojáři si nejvíce pochvalovali snadné programování, ale také dostatek paměti. Podobnou velikost bude mít pravděpodobně i další Xbox, což si nejvíce pochvalují vývojáři, kteří dělají hry v otevřeném herním světě. Jako ti z Arkane Studios. O paměti se nyní rozpovídal level designér Christophe Carrier, který s jejím nedostatkem u současné generace konzolí musel bojovat každý den, když vznikala hra Dishonored. Dokonce řekl, že musely být odstraněny pro její nedostatek některé NPC postavy, a celkově se musela hratelnost osekávat. To ale podle všeho nyní padne. „Více paměti u next-gen konzolí je pro nás radostná zpráva. Je to něco, na co jsme čekali. Hlavním problémem u současných konzolí je paměť. Procesory jsou dobré, ale paměť je pro naše hry to nejdůležitější, takže více paměti u next-gen konzolí je skvělá věc,“ dodal Christophe Carrier.
Zdroj: gamingeverything.com

Dishonored

ps3x360
Bethesda Softworks, Arkane Studios
Datum vydání hry:
12. 10. 2012
Žánr:
RPG, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře