AMD: Na nativní 4K při 30fps s kvalitou obrazu PS4 potřebujete GPU o výkonu 7.4 TFLOPS

novinka  80
Martin Šmíd, 16. 7. 2018 14:08
Současné konzole PlayStation 4 Pro a Xbox One X se sice chlubí 4K podporou, ale není moc náročných her v nativním 4K rozlišení. To zvládá jen opravdu malá hrstka her, navíc ty musejí mít další kompromisy, ať už jde o horší detaily a tak dále. Timothy Lottes z AMD nyní pro magazín Edge řekl, že aby PlayStation 4 hry běžely ve stejné kvalitě nativně ve 4K při alespoň 30fps, musela by mít konzole GPU o výkonu alespoň 7.4 TFLOPS. Takový výkon pochopitelně nemá PlayStation 4 Pro a ani Xbox One X, ačkoliv ten se mu dost blíží. Timothy Lottes zároveň dodal, že silné GPU je jedna věc, ale u 4K rozlišení záleží i na dalších věcech, jako je rychlý pevný disk, propustnost a také rychlý procesor, který je největší slabinou konzolí současné generace. Uvidíme, jestli další generace konzolí, na nichž AMD spolupracuje se Sony i Microsoftem, nabídnou dostatečný výkon na 4K rozlišení. Na druhou stranu se třeba Phil Spencer nechal nedávno slyšet, že u další generace by se mohli zaměřit hlavně na framerate, což je něco, z čeho by měli radost hlavně hardcore hráči.
Zdroj: gamingbolt.com

Assassin’s Creed Odyssey

ps4xone
Ubisoft, Ubisoft Montreal
Datum vydání hry:
5. 10. 2018
KARTA HRY
9/10

Komentáře