Šéf Arkane Lyon kritizuje Microsoft za zavření několika studií Bethesdy
„Tohle je naprosto příšerné. Dovolte mi být člověkem. Všem manažerům, kteří to čtou, přátelsky připomínám, že videohry jsou zábavní/kulturní průmysl a vaším úkolem jako korporace je starat se p své umělce a pomáhat jim vytvářet pro vás hodnoty. Nepoužívejte nás jako slaměné panáky pro chybné výpočty, nedělejte z našich pracovních prostředí džungle. Říkáte, že jste na nás hrdí, když uděláme dobrou hru. Učiňte nás hrdými, když jsou těžké časy. Víme, že to dokážete, už jsme to viděli. Zatím nám před očima opět zanikají skvělé týmy a je to zasraná kudla do břicha. Lyon je v pořádku," napsal na sociální síti X. Dinga Bakaba byl ředitelem hry Deathloop a v současnosti ze stejné pozice vede vývoj komiksové akce Blade, která byla oznámena koncem minulého roku.
K zavření Arkane Austin se vyjádřil už i Harvey Smith, jenž ho vedl a podílel se na úspěchu jeho her. „Chci jen říct, že mám všechny lidi v Arkane Austin moc rád. Skvělé časy, těžké časy, společně jsme toho tolik prožili. Dnešní zpráva je samozřejmě hrozná, pro nás všechny. Váš talent vás pozvedne a já udělám vše, co bude v mých silách, abych vám pomohl,“ napsal.
K dnešní zprávě se vyjádřil na sociální síti X kreativní ředitel Moon Studios. Podle jeho slov je dnešní oznámení Microsoftu přesně ten důvod, proč nikdy neuvažovali o akvizici.
Novinář Jeff Grubb upozornil, že Microsoft se bude do budoucna zaměřovat jen na velké AAA hry, které mají šanci generovat velké peníze. Tím doba experimentálních menších her pro Game Pass zřejmě končí.
Komentáře